Desert Operations

Gra Desert Operations daje graczowi szanse sprawdzenie się w roli głowy państwa. To trudne zadanie oparte na strategii, intrygach i manipulacjach pokaże czy nadajemy się żeby dowodzić całym krajem.

Początek gry jest trudny, bo zostajemy władcami małego kraju nieliczącego się w ogóle na arenie międzynarodowej. Musimy zrobić wszystko żeby to zmienić. Sami decydujemy, w jaki sposób to zrobimy. Do wyboru mamy rozbudowę siły militarnej i agresywna polityka z wykorzystaniem wojska do własnych celów. Jeśli ktoś nie chce ciągle walczyć to może w grze Desert Operations wybrać drogę zawierania sojuszy i dołączania do istniejących paktów. Trzeba również pamiętać o rozwoju dyplomacji i handlu. Ta droga jest o tyle dobra, że tworzymy potęgę gospodarczą, z którą inne państwa muszą się liczyć, bo nigdy nie wiadomo, kiedy będą potrzebowały pomocy w surowcach.

Rozwój gospodarki

Sukces w grze osiągniemy wtedy, kiedy nasza gospodarka będzie bardzo silna. To, dlatego trzeba najpierw zacząć rozwijać bazę, a dopiero później skupić się na wojsku. Musimy wydobywać surowce, które będzie można sprzedać i przeznaczyć na rozwój całej bazy. Jeśli nie będziemy mieli pieniędzy to staniemy się łatwym celem dla innych graczy. Nowe budynki i surowce dają nam rozwój, a to z kolei otwiera przed nami nowe opcje rozgrywki. Dzięki czemu będziemy mogli stworzyć potężną armię będącą naszą podporą. Armia będzie broniła naszego dobytku i atakowała innych graczy, dlatego trzeba się zastanowić, na jakie jednostki stawiać żeby osiągnąć sukces.

Rozbudowa stolicy

Jak w każdym państwie najważniejsze jest stolica. Trzeba ją rozbudowywać, stawiamy centrum dowodzenia potrzebne do zarządzania i prowadzenia wojen. Mieszkańcy będą potrzebowali domów i wieżowców. Im więcej im zaoferujemy tym będziemy mieli więcej pieniędzy z podatków. Z biegiem czasu będzie stawiać fabryki amunicji i broni oraz uniwersytet potrzebny do rozwoju i badań oraz budynku militarne.
Gra jest bardzo rozbudowana mamy do dyspozycji wiele jednostek wojskowych. Możemy rozbudowywać swoje państwo, zawierać sojusze. Każdy gracz wybiera czy woli zawierać sojusze czy chce walczyć w pojedynkę.

Graj za darmo

Podobne gry

  • The Settlers Online
  • Tribal Wars 2 (Plemiona 2)
  • Big Farm
  • Legion Śmierci

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

copyright © 2013 - 2015
Wszelkie prawa zastrzeżone.