Legion Śmierci

W świecie gry Legion Śmierci zostajemy rzuceni w wir walki pomiędzy ludźmi i nieumarłymi. W tym całym zamieszaniu po stronie ludzi stają orkowie.

Dawniej orkowie i ludzie walczyli o każdy kawałek świata, ale czasy się zmieniły i teraz mają wspólnego wroga. Tylko razem w grupie mają szanse na pokonanie zła i powrót do tego, co było wcześniej.

Graj za darmolegion śmierci pl

W grze mamy do wyboru trzy postaci znane z innych gier: wojownik, łucznik i mag. Trzeba pamiętać żeby postać cały czas rozwijać, bo tylko wtedy nasze szanse na polu bitwy rosną. W grze postawiono na pracę w grupie, dlatego te trzy postaci osobno niestety nie mają zbyt wielkiej siły, ale kiedy się je połączy to nie ma takiego wroga, z którym by sobie nie poradziły. To dzięki grze Legion Śmierci uczymy się współpracy z innymi graczami. Nasza postać w misjach poruszać się będzie na koniu albo na bardziej wyszukanych i krwiożerczych bestiach takich jak wściekły wilk, lew czy kodo.

W czasie wolnym od walk można pochodzić trochę po mieście i posprawdzać, co ciekawe możemy kupić. Idealnym miejscem do tego będzie sklep, tawerna, wieża maga i kuźnia. Warto tam zaglądać i wymieniać przedmioty na lepsze od tych posiadanych. Naszym miejscem startu do każdej misji jest twierdza i trzeba pamiętać żeby ją rozbudowywać. To ona będzie atakowana przez innych graczy i to my im również będziemy się starali zabierać to, co mają tam schowane.

W grze stworzono również tryb PvP umożliwiający walki z innymi graczami. To bardzo dobry pomysł, dzięki czemu można rozwijać swoją postać i zdobywać wiele bardzo cennych przedmiotów. Misji jest na tyle dużo żeby żadnemu graczowi gra nigdy się nie znudziła.

Na korzyść gry można wymienić oprawę dźwiękową i graficzną. Osoby lubiące japoński klimat będą z gry Legion Śmierci bardzo zadowolone. Walki, zwiedzania świata, rozwój postaci to nasze najważniejsze zadania. Poznamy w grze prawdziwych graczy, dzięki czemu będzie można nawiązywać z nimi kontakt. W większych grypach zaczniemy odnosić jeszcze większe sukcesy i zdobywać więcej cennego doświadczenia.

Graj za darmo

Podobne gry

  • Zew Smoka II (Dragons Call 2)
  • Liga Aniołów 2
  • Margonem
  • Drakensang Online

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

copyright © 2013 - 2015
Wszelkie prawa zastrzeżone.