Might & Magic Heroes Online

Jest to jedna z najbardziej popularnych gier przeglądarkowych, które są zupełnie za darmo.
Mamy dwie frakcje do wyboru, albo nekromantów bądź też przystań. Każda z nich posiada swoje specyficzne cechy, nekromanci bazują na ilości jednostek – a przystań na ich leczeniu oraz ulepszaniu. Do wyboru w grze są także dwie klasy, rycerz oraz kleryk. Rycerz posiada mocne skile ofensywne, ale za to nie ma dostępu do magi. Kleryk może rzucać czary na obecne jednostki, a do tego bufować swoje. Następnie do wyboru mamy 3 avatary oraz płeć postaci.

Początek gry

Na początku, będziemy tylko rozwiązywać zadania oraz pokonywać napotkanych przeciwników. Aż do momentu zdobycia pierwszego zamku, gra właśnie tak będzie wyglądać. Do dyspozycji będziemy mieć 2 oddziały po 50 żołnierzy.
Przy pierwszej walce będziemy mogli wybrać poziom trudności, na średni oraz trudny. W tym wypadku, gdy wybierzemy ten trudniejszy to za walkę otrzymamy znacznie więcej punktów doświadczenia. Sama mechanika jest dość prosta, ponieważ jest to walka na plastrze miodu w zwykłym systemie turowym.
Co więcej, ataki od boku czy tez tyłu mogą ataki znacznie więcej zadać obrażeń. Z tego też powodu, taktyka na dalszych poziomach gry będzie niezwykle ważna. Ponadto ważne jest atakowanie jako pierwszy, w ten sposób to my będziemy zawsze atakować jako Ci pierwsi. Następnie zbierać będziemy wszelkie potrzebne przedmioty, które mogą okazać się niezwykle przydatne przy posiadaniu już zamku.

Graj za darmo

Podobne gry

  • Sparta War of Empires
  • Stronghold Kingdoms
  • Ogame
  • Tribal Wars 2 (Plemiona 2)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

copyright © 2013 - 2015
Wszelkie prawa zastrzeżone.